Inspiráció sokmindentől mentes ételekhez

Fakanál a hegyről

Fakanál a hegyről

Rólam..

2019. február 03. - Fakanál a hegyről

Sziasztok,

Klaudia vagyok, egy közgazdász-hobbiszakács, lassan varázslónő..

Az úgy kezdődött, hogy pár éve még egy nagyobb német szállodában dolgoztam. Naponta több vendégnél is előfordult ételintolerancia vagy ételérzékenység, de a szakácsaink kreatívitásának köszönhetően a vendégek elégedettek voltak, én pedig egy egyre jobban beleláthattam a mentes világba.

A fordulópont végül öt éve jött el.. Az unokatesómnál tejfehérje- és tojásallergiát diagnosztizáltak. Szerintem szeret érte, amiért így végighaknizom vele az internetet, de az az igazság, hogyha az ő intoleranciája nem derül ki, akkor valószínűleg én sem merülök bele a mentes receptek gyártásába. Az akkori szakács kollégáimmal leültünk, és összeállítottunk egy szakácskönyvet, hogy megkönnyítsük a kollégista éveit. Közben Társnál egyre inkább laktózérzékenységre gyanakodtunk, nálam pedig a gluténallergia került képbe, de kiderült, hogy tévedtünk és "csak" inzulinrezisztencia. A kör bővült, a Facebook oldalam pedig egy allergiákkal és intoleranciákkal élőket segítő csoporttá nőtte ki magát. A kezdetektől igyekszem a recepteket úgy összeállítani, hogy minél többen kipróbálhassák őket. Többségük sokmindentől mentes, de ha van olyan recept ami tetszik, de számodra kerülendő allergént tartalmaz, jelezz, és szívesen segítek mentesíteni. 

Tapasztalatból tudom, hogy aki valamilyen ételintoleranciában vagy allergiában szenved, hálás, ha nyugodtan megeheti amit elé tesznek! Sajnos nem mindenhol ilyen egyértelmű ez.. Szeretném a mindennapjaitokat segíteni, inspirálni benneteket, és megmutatni, hogy mehet ez egyszerűen is. Addig is főzzünk szívvel-lélekkel, mert van boldog élet az ételallergián túl is. 

Baráti ölelléssel..

A bejegyzés trackback címe:

https://fakanalahegyrol.blog.hu/api/trackback/id/tr414606680
süti beállítások módosítása